Gratis verzending

0item(s)

Je hebt niets in je winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Mocht het artikel defect aangekomen zijn of binnen de garantieperiode defect gegaan zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Stuur een defect product nooit retour zonder melding hiervan. Alle producten op deze website kennen een garantietermijn van minimaal één jaar, tenzij anders vermeld. U heeft te allen tijde recht op de wettelijke garantietermijn. Maak eventueel digitale foto’s van beschadiging(en) en stuur die ons per email op. Meld een defect of beschadiging bij aankomst zo snel mogelijk. Is het beschadigde of defecte product nog op voorraad, dan sturen wij, direct na ontvangst van de retour, kosteloos een nieuwe op. Is het product uitverkocht, dan ontvangt u het bestede bedrag binnen 14 dagen terug. Het spreekt voor zich dat schade ontstaan door onjuist of onzorgvuldig handelen, buiten onze garantievoorwaarden valt.

 

Klacht

 

SmallSpender.nl streeft ernaar om u te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft, laat het ons dan weten. U kunt uw klacht kenbaar maken via email, telefoon en/of post, onder vermelding van uw naam, telefoonnummer en order of factuurnummer. Probeer de klacht zo concreet mogelijk te beschrijven. Na ontvangst van de klacht, ontvangt u binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. Klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met u worden opgenomen om de klacht te bespreken en u een passende oplossing te bieden. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.